God Onsdag!

Var och hade körning igår, sen efter den så åkte jag med Elin hem å så sov jag över där. Vaknade vid 7tiden imorse för hon skulle upp och jobba, sen vid halv nio gick jag hem. Hemma så var det full rulle uppe på övervåningen för pojkarna har sovit över! Sen åkte vi till V-sjö och kikade på kycklingarna, gud så stora de blivit! Men kameran dog efter bara några få bildeer så jagvet inte om jag lyckades få någon bra, lägger väll in bild senare..

Eftersom jag inte har någon dagsfärsk bild än så får det bli en bild från när jag och Nala var nere vid sjön. Jag i princip låg på standen och hon stod på gräskanten ovanför, jätte svårt å få till de bra!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin bild på en så fin hund :]

2009-08-12 @ 21:36:27
URL: http://shiverinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0