Kortis.


Det blev en fasligt kort promenad, det är äckligt varmt ute så det blev bara klibbigt att gå! Gick först ner till sjön och fotade lite, mestadels på Nala eftersom jag knappt har några bilder på hon då hon aldrig kan stå still, så det kommer väl bilder på hon senare. Sen så jagade jag Kira eftersom hon bara stack iväg .. Irriterande hundar ibland!
Så jag satte mig nyss och redigerade biden ovanför på Maja, tycker att den blev häftig! Det ena ögat reflekterar gräsmattan och det andra reflekterar himmlen, häftigt!
Jag har märkt att bloggandet har blivit upp till det dubbla de senaste dagarna, men det finns alltid någonting man vill dela med sig av.. Och när det är sånt här väder så finns det alltid bilder man vill dela med sig av! ..

Kommentarer
Postat av: Joel

Vaa söt! :) Du är kung på att ta bilder frugan :)

2009-08-08 @ 18:04:26
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: Melissa

Snygg bild! :)

2009-08-12 @ 06:52:38
URL: http://mmelissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0