Måndag 31 Augusti 2009


Bild tagen såhär på morgonen, fast för ungefär en timme sen, men ändå.
Jag sitter på mitt rum för tillfället och ser på Desperate Housewives, världens bästa serie! .. Ska snart börja traska mot bussen och sedan se fram emot en lååång skoldag, slutar klockan fyra idag, *suck* men det är skönt ändå för vi ska bara hålla på med UF, sen ska jag kanske gå till Johanna och kapa luggen lite, den har vuxit något enormt mycket så jag kan inte ha hellugg utan måste ha den till sidan hela tiden.. Så ska jag kika lite på stan, kolla om jag hittar någe fina kläder, måste iaf ha en huvtröja eller något åt det hållet. Så det blir en heldag på stan, tjiho!!


Kommentarer
Postat av: joel

Det duger, haha :)

2009-08-31 @ 10:29:01
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: Den stickade tröjan kommer ifrån Gina :)

2009-08-31 @ 10:32:03
URL: http://nataya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0