Nya soffan ♥


En oredigerad "stökig" bild på hur soffan ser ut i mitt rum, älskar den! Plus den stora kudden som ligger i den som jag köpte på IKEA förut.. Vid nästa IKEA tripp ska jag inhandla ett flertal till sådanna kuddar eftersom alla som kommer hem till mig älskar den kudden! Och när man har filmkväll med folk så brukar det ofta bli tjafs om vem som ska ha den, så lika bra att införskaffa sig flera då de är väldigt sköna!! Tror att huvudsaken med kudden var att den klassas som myskudde, som man ska ha när man läser eller ser på film eller tv.. Men jag har den även när jag har nackspärr eller enbart ont i nacken, en natt på den kudden och nacken känns som ny dagen efter! Älskar den! Och den fungerar även på andras nackar, tex Elins. Så om ni letar efter en goskudde så vet ni vad ni ska köpa! Dock finns det bara rutiga överdrag till den i beiget, rött, svart och blått, men det får man tåla.. I annat fall får man väl sy egna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0