Nu är det dags för uppdatering!


Till vänster har vi min brorsdotter Felicia och till höger har vi en bästa väns dotter, Julia!
Lika söta båda två!

Hejsan hoppsan, jag vet att jag har varit riktigt seg på att uppdatera, men har inte haft några roliga bilder och heller inget speciellt att skriva om! .. Tålamod kära vänner, haha! Men nu är jag tillbaka med iaf två bilder från igår på ett par söta ungar! Det slår väll inte fel? .. Nu ska jag sätta mig och sökarunt lite på nätet på olika fototips.. Man måste ju utvidga sina kunskaper och möjligheter lite då och då! ..

Så ska jag nog göra om min header (igen!) för det är ju vinter nu! .. Snart jul dessutom! ..


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja de va väl på tiden att du uppdaterade lite.. :-D

2009-12-11 @ 12:40:51
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0