Snö, snö, underbara snö!

Hejsan hoppsan!
sitter nu vid datorn, nästa lektion börjar inte förens 12.45 och det är ju som sagt var en bra stund dit.. Men så kan det gå ibland! Sitter iaf inne i datasalen bredvid Therese och bara tar det lugnt.


jag har fått pippi på Harpan, kortspelet ni vet, men de har tagit bort spel från denna datorn så jag blir galen! Vad ska jag underhålla mig med under 50 minuter då? Får väll sitta och lyssna på klassen då de sjunger julsånger, hehe!

När skolan e slut för dagen ska jag gå till Johannas salong för mamma ska dit så jag liftar med hon hem!

Och ifall någon lyckats missa så SNÖAR DET FÖR FULLT UTOMHUS!!!!! :D
så det kommer förhoppningsvis massa bilder ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0