13-02-09

Fredag den 13.. Hmm, inte så läskigsom det påstår sig vara, men haft otur de har jag! Skulle ju varit med Elin i helgen, men hon stack iväg till guldsmedshyttan istället så jag antar att de bara blir jag och bridget, ska beställa bilder nu imorgon eftersom det tar slut 17de, och de blidde billigt med 58kr för 92 bilder, tycker iaf jag, fick ju nästan hälften gratis om man ser det på det viset! ..
Håller på att laddar mitt kamera-batterie nu, 90 minuter tror jag det var om jag inte minns fel? Så då hinner jag tillockmed se klart serien..

Haha jag insåg en ganske rolig sak, ni vet här om dagen när jag skrev om "The Holiday" så skrev jag fel och skrev "The HilOday" herregud!

Haha, ja vad ska jag säga, tyvärr e APUn slut nu, men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till skolan..

Och Johanna, jag har bestämt mig nu hur jag ska ha håret! ..

Mellan nu får du se till att ploppa ut!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha vad bra.. då får vi se på måndag då vad du vill=9

2009-02-14 @ 11:44:53
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0