210209

Godmorgon, eller god eftermiddag.
sitter hemma hos elin för tillfället, alla är ju på Rally så vi hamnade hemma med hundarna! . Vi ska käka lite popcorn och spela wii och dricka hemagjord dricka och bara ha det mys! .. Vi såg en uräcklig skräckis igår, usch ja! Och som vanligt så var den sann.

JAG ÄLSKAR DIG! (: // Elin

Ska ju hem till S&A och vara barnvakt åt Flis idag, det ska bli roligt! .. Kika på Pettson och Findus blir det nog! .. Sen så vet jag inte riktigt mer vad jag ska göra idag, imorgon tror jag att jag ska ta en fotodag, på riktigt.. Har ju inge utomhus bilder nu som är nya, och innomhus e lite tråkigt att fota eftersom bakgrundfärgerna tar över för mycket, men lyckades få en urgullig bild på Flis här om dagen!!


Kommentarer
Postat av: flisis mamma

mitt hjärta=) så fin bild

2009-02-21 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0