230209

Hejsan, nu tänkte jag skriva lite om gårdagen..
Igår var jag till S&A och busade lite med Flis, pojkarna kom ju inte förens idag, så jag satt inne på deras rum och spelade lite tv-spel, och eftersom de aldrig sparar mer så får man lov att sitta och fuska för att få göra nått roligt istället för att man får lov att spela om hela tiden för Theo har kommit in i en period då det är väldigt roligt att ta bort alla sparningar.. Sen så tröttnade jag, så jag klädde ut lite gosedjur, och Flis fick vara med på ett hörn med (Finns tyvärr ingen bild på det) men hon red på dementor hästen, haha! Jadu, Sandra fick då sig några skratt iaf, trött var jag också så då blev ju allting plötsligt mycket roligare för mig själv, hur det kan bli! .. Här har vi iaf bilder på mina "nya vänner" ..
Och gud vilket pizza-humör jag var på igår! Tänker verkligen tvinga mamma att handla de ikväll, antigen att jag gör egen hemagjord eller att vi köper, usch ja!

Nej nu ska jag fundera lite på om jag ska gå ner och baka eller inte, och i så fall vad? Kladdkaka och .. ? Ska iaf tvätta håret! Usch ja, vad rött de kommer bli i diskhon, tur att det varit helg/lov nu, så ingen behöver se mitt flöthår, så behöver jag inte tvätta ur den fina färgen på en gång!..

Kommentarer
Postat av: Annie

Svar: Om du menar att bilderna är så stora? Mina bilder är jätte stora när jag får in dem på datorn. Det finns inställningar i kameran som reglerar bildernas storlek. :) hoppas jag hjälpte dig.

2009-02-23 @ 15:45:39
URL: http://minafotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0