270209

Hejsan! Idag har jag och Emma varit i Borlänge, och trotts att vi inte hittade någonting på hela dagen så är vi helt slut! Smockfullt med folk och när vi skulle käka fick vi vänta 2 timmar innan kön till kassan blev kort, men vi hängde kvar iaf! Fast det blev väll samma effekt med McDonald's maten som med o'boy som jag drack förut, jätte äckligt! .. Nu när man inte ätit på donken på ett tag, så fick jag grymt ont i magen, för fet mat antagligen.. Jaja, nästa gång ska jag iaf äta på matpalatset, de är då ett som är säkert!

Tänkte ringa eller gå bort till S&A senare och kolla om de hade det roligt idag i Örebro på lek&bus landet, eller vad det hette! Fast bara kanske, Elin skulle komma förbi en sväng.

Imorgon skulle pappa iväg till Falun och mamma skulle till stallet, så jag ska vara själv hemma med hundarna, sen skulle mamma ringa när hon var påväg hem så ska jag göra mat! klyft potatis. schnitzel och bea sås, mumms! Så pappa ska väll käka i Falun eller någonstans, men så blir det när man ska ut och ränna! Gott ska det bli iallafall, om jag lyckas med det! ..

Eftersom det inte blev någonting funnet för mig idag så fick ett tröst-paket följa med mig hem.. Deseperate Housewives säsong 2, 199:- .. Samma klipp som när jag köpte första säsongen! Nu får jag då hoppas att säsong 3 kommer komma ner i samma prisnivå! ..



Föresten Johanna, den där filmen var så läskig att vi fick lov att stänga av efter 50 minuter, det var för mörkt för att våga se klart den! Men ska försöka se den i helgen iallafall, när det är ljust ute!

Kommentarer
Postat av: Johanna Holm

hahaha, det ska jag berätta för jenny! att det inte bara var hon som tyckte den va äcklig då=)=)

2009-02-28 @ 14:32:26
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0