Lördag

Nu var det lördag, v1 av apun e avklarad, och jag trivs som fisken i vattnet på dollar store! .. Igår vart det lite segt däremot men så kan det bli ibland, jag klarade det iaf och det är det viktiga! ..

Satt och läste på alla miljoner bloggar som man följer och trippa in på Johannas, där hade hon lagt in den här länken och vad läskigt det e egentligen att den har rätt!! Spelar ingen roll vem man än tänker på! .. Okej, jag fick faktiskt 1 rätt för den kunde inte klura ut Tintin.. Utan jag fick nån robot istället, haha!! .. Men jag fattar inte, de måste ju vara nån mätare bakom det hela som drar mätar grejjen mellan folk, för jag satt och tröck helt osammanhängade fram till Britney Spears, jag tröck nej på dom jag visste var ja och ändå så fick jag upp en bild på hon.. Mysko de där, men prova det: http://en.akinator.com/# helt sjukt!

Nej nu sitter jag och väntar på att Elin ska sluta vara hundvakt så jag kan tvinga hit hon! ..

Usch vad trött jag var efter veckan, somnade kl 20:00 igår! Vaknade 09:30 av att Maja låg och bet mig i fötterna, så annars hade jag nog sovit längre.. Men jag har lagt mig vid en 10 varje kväll men vridit och vänt på mig tills klockan varit nån gång strax efter 12 och sen somnat, förstår inte varför jag inte kan somna! .. Det hänger liksom inte ihop för mig när man tänker på att man springer som en galning på dollar mot vad man gör i skolan, e ju genomslut på kvällen när jag kommer hem!..

Och nu sitter vi alla här och väntar på att syster-yster ska kläcka ur sig sin unge nån gång!! Vad e ni på, bf+3 nu? .. Men mamma säger iaf att det är nära, för Tessa kunde knappt ta sig in i bilen här igår sa Roger, då säger mamma att hon snart ska ha.. Vi får väll hoppas på det!! Hildsing ska iaf bo hos oss då när de åker in, då ska jag lära hon massa bus! *ler* nej då, hon kommer ju bara använda de där busen på mig..

Nej nu ska jag ta och göra min traditionella "Spela-sims-på-helgen" !

Hörs och syns!

Kommentarer
Postat av: Kinga Dukaj

Va roligt! jag älskar musik som får en att känna sig oövervinnerlig!



fin din blogg blivit!

kramis!

2009-02-07 @ 11:58:22
URL: http://kingadukaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0