Måndag

usch vad dåligt jag blitt på att skriva! Men det blir nog bättre när APUn e klar, det tar enormt mycket på tid och energi. Fast jag älskar att vara där! Fast skolan är ju såklart bäst att vara vid.. Konstig som jag är!
Och ingen till Andersson har vi sett än, men de kommer väl det också, och varje dag nu har jag sett en massa vinklar och utseenden som e mega fina som skulle gjort sig bra på foto, men jag har inte med mig kameran för vart ska jag göra av den på Dollar $? .. Kontoret? Nae tror inte man får lägga in personliga grejer där. Men ska se till att stanna i stan så länge som jag var där idag och fota den utsikten jag hade, super fint! ..

Usch jag vet inte vad jag ska skriva nu!!
Tack & godnatt, vi syns och hörs när jag har tid igen! ..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv: Ja vi är ju det, men denna gång ska vi fan klara det! Hihi. Tack frugan, finns för dig med <3

2009-02-10 @ 00:00:03
URL: http://cissibjurholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0