The Sims 2

The Sims 2 är ett spel som jag är helt beroende av.. Och jag håller ju på att få upp mitt släktträd till 10 generationer för tillfället, nu ligger jag på generation 4 och de har växt upp till tonåringar, men jag var tvungen att köpa orginal spelet och installera om hela spelet så min familj försvann, så nu håller jag på att ladda ner allting som jag vet att jag hade förut ..
Det är det mest otroliga med internet, att det finns hur många sims-sidor som helst som man kan ladda ner smink, djur, kläder, hår, allting man kan tänka sig från! ..

Så som sagt var, tacka gud för internet! ..

 


Så häftigt att man kan bo i lägenheter,
jag har sammanlagt 10 The Sims 2 skivor.

Expansions:
The Sims 2 - Djurliv
The Sims 2 - Livet i lägenheter
The Sims 2 - Double Delux
The Sims 2 - Jorden Runt
The Sims 2 - Fritid
The Sims 2 - Arbetsliv
The Sims 2 - Nattliv

Och så har jag prylpaket också:
The Sims 2 Prylpaket - IKEA
The Sims 2 Prylpaket - Herrgård och trädgård
The Sims 2 Prylpaket - Kök & Badrum
The Sims 2 Prylpaket - H&M fashionpaket
The Sims 2 Prylpaket - Fest & Bröllop

Så som sagt var, jag tycker om The Sims 2 , och jag har lagt ner en del pengar på det! .. Men jag ångrar inte ett enda köp! .. Nu fattas bara The Sims 2 - Studentliv, sen så har jag dom jag vill ha.. För det ska ju som sagt var komma ett sims 3 så alla sims 2 spel e på rea och utförsäljning nu.. Synd men sant..

Kommentarer
Postat av: SIMSBLOGGARE

Haha, älskar The Sims jag också! Längtar verkligen tills The Sims 3. Har alla The Sims 1 & 2 + expansioner som finns haha :P



www.simsbloggen.blogg.se

2009-02-01 @ 15:51:57
URL: http://simsbloggen.blogg.se/
Postat av: Emmis

Jag vill också vara duktig på det XD

2009-02-01 @ 23:09:36
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Emmis

på sims xD

2009-02-02 @ 00:17:30
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0