VECKANS BLOGG!

om man tittar på startsidan blogg.se så ser man veckans blogg om man bläddrar lite längre ner, först fatta jag ingenting, men ju mer jag tittade och läste insåg jag verkligen att hon lätt kunde vunnit MÅNADENS blogg! .. Matilda heter tjejen bakom denna bloggen, och hon har illustrerat ett ganska stort gäng barn böcker, själv, och det är verkligen fina bilder! Nästan så man köper till Hilding bara för att få se hur fina bilder det är, och att det faktiskt är en helt vanlig person som du & jag som gjort de bilderna, jag blev riktigt facinerad.. Och hon bloggar ju inte enbart om jobbet heller, utan om sitt liv med sin sambo och deras hund, samt en del inredning. En riktig inspirationskälla!


(Klicka på bilden för att ta dig till Matildas blogg.)
Bild lånad från: Blogg.se

Kommentarer
Postat av: Matilda

nämen tack! vad roligt! :-D

gör absolut ingenting att du skrev lite, var bara kul!

2009-02-23 @ 14:31:13
URL: http://matildasalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0