- Foto.

Nu har jag lagt in alla bilderna, men har inte orkat fixat nått med dom, alltså redigera eller så.. Men de e faktiskt fina ändå! Och självklart har jag tagit dem allihopa =P ..


Här har vi sötnosen Kira. Nala gick det inte så bra å ta kort
 på för hon sprang bara fram och tillbaka hela tiden.


Mammsen var också med nere vid sjön och fotade bland vassen.


Det blev 44 bilder, men de flesta var på vassen i olika vinklar.
Denna påminner min om Harry Potter och fången från Azkaban
när dementorerna fryser ner allting..


Vi var där nere i 10 minuter sen blev det så kallt så vi fick gå upp igen!
Titta bara på Kiras skägg, haha! Hund-tomten!

Kommentarer
Postat av: Baybay

Vilka fantastiska djur du har i din närhet! Blev sjukt glad när jag såg dina fina bilder :D

2011-11-22 @ 01:54:56
URL: http://baybay.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0