1 januari 2009

Japp, nu är det ett nytt år alltså.. Hmm, undra hur detta kommer se ut?? ..
Vet iaf en sak som e säker, jag blir 18 år i sommar, och Tessa & Therese ska ha barn.. Resten är fortfarande ett stort mysterium, men det är väll tjusningen med allt detta va? .. Förhoppningsvis kommer min skrivlust att hålla i sig nu också så jag kan gör nå vettiga grejjor.. Fast med mig vet man ju aldrig! haha.. Usch ja, måaste iaf sätta mig någon dag och gå igenom och packa alla dessa flytta-hemifrån saker så jag får plats med mer i skåpet, börjar bli lite snålt med plats..

Nej nu ska jag ta mitt pick och pack och sätta mig framför TVn och slappa, var ju faktiskt uppe tidigt imorse! ..



Bild tagen igår när vi var i Grangärde på "fyrverkeri-skiten"
Kamera: Nikon D40
Fotograf: Jag


Puss och kram från en Holmström's "dam"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0