Fredag!

Nu har de gått en veckan sen (idag) som jag blev sjuk. febern ligger lite över det normala men är inte feber nå mer.. Öronen dunkar inte lika hårt och näsan är inte lika täppt nå mer, men hostan e väl kvar men som mamma sa den kommer nog vara kvar längre än själva sjukdommen.. Så på måndag blir det äntligen skolan! .. Missat hela 3 skoldagar och 1 tss dag.. Usch..

Idag ska jag TVINGA Elin att komma hit och spela tvspel med mig och sånt :) .. bara för att jag är trött på att bara sitta och glo..

Det blev ingen Elin, hon skulle hem till sin pappa och vara barnvakt åt hennes lillasyster hela helgen, men hon skulle kanske komma på söndag :) .. så jag får väl fortsätta sitta och glo idag då, suck! =P ..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad är det för kamera du fotar med? Snygga bilder, fin blogg.

2009-01-23 @ 23:12:01
URL: http://deliquate.blogg.se/dollhouse
Postat av: Anonym

Hej hopp!

Boka in nästa fredag (30/1) då blir det käk, dryck och spel här hemma. Pözz pözz

2009-01-24 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0