Magdalena-den klena..

Jag har setat och skrivit en massa inlägg idag, men än så länge syns inget? Det är ju jätte kul! Jag menar alla andra bloggar lyckas få upp flera blogginlägg idag, men inte jag? ..
Har iaf varit vid S&A och hjälpt dom att sätta upp hatthylla, fast åkte hem mitt i allt för då kom mamma och pappa och hämtade mig.. Det blir jätte fint där tycker jag! .. Måste ju återgå till det normala nu och vara där så som ajg alltid varit, fast efter att pojkarna lusat av sig! .. Annars vet jag inte riktigt..

Och jag är fortfarande mega sur på bussen imorse, den bara blåste förbi mig! ..
Det är ju nu man ska maila in och klaga, men men ..

Nej nu ska jag slänga mig i sängen och titta DH, hoppas detta inlägget dimper fram iaf! ..



Nu har bilderna kommit! ..
Föresten så har jag högerklick-skyddat bloggen, så vill man ha bilderna (MAMMA!) får man fråga ;) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0