Shopping!

Varit vid Kupolen idag och shoppat loss, fast jag hittade inget annat än en JÄTTE FIN senapsgul stickad tröja som ajg hade tänkt ha imorn i skolan! Med den lila-aktiga tunika/klänningen jag fick av Johans mamma förut, det kommer bli super fint!!
Usch imorn börjar skolan, jag har absolut inget emot det, har verkligen längtat! Men det där med att gå upp tidigt, skulle mer än gärna slänga mig i säng nu och sova bums! Men måste blåsa klart håret, kan ju inte se snygg i till klädväg och som ett troll i håret heller! ..

Bild på kläderna kommer imorgon när jag lagt in bilderna!

+ jag köpte Desperate Housewives säsong 1 för 199:- !!! ..
Och försökte hitta det vanliga sims 2 spelet, men fanns ingenstans..

nej nu blir det gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0