Sjuker...

Det e vad jag och Hildur är.. Hon hade 40,8 graders feber igår, och jag hade 40 imorse..Usch nu tycker jag att de ska ge sig! Och jag har hostat något så förskräckligt så mamma har ringt till Sjukstugan för att få riktigt hostmedicin utskriven åt mig .. Hoppas det hjälper för jag har såå hemskt ont i halsen efter allt hostande! ..

Det e lite irriterande att vara sjuk, för alla filmer jag vill se har någon annan! Jag vill ha Pirates maraton, men jag äger inte dom filmerna, det gör S&A och syster, men jag kan ju inte ta mig någonstans så jag får ligga här med sagan om ringen filmerna .. eller nått ..


Haha vilken fjantig, men den passar in på Jack på nått vis.. haha

Kommentarer
Postat av: Johann

hehe ne jag förstår inte... =p

Hur är det med dig då?

2009-01-19 @ 18:32:49
URL: http://redshavemoreun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0