Take My Hand Tonight, let's not think about tomorrow..

Goddag alla kära människor här i världen! Här är det skitväder, fasten det inte regnar eller så, men snön håller på att smälta bort så det stinker APA utomhus, men de e sån man får ta! .. Slutade 11 idag, skönt!! Åkte med 11:15 bussen hem och mamma kom och hämtade mig i finnsviken.. Imorse när jag vaknade funderade jag på att ta med mig kameran, men tänkte "Ähh va f*n, jag hinner inte fota nått!" men imorse skulle ni sett va fint det var när jag väntade på bussen, som f.ö. körde förbi mig!, då skulle man haft kameran med sig.. Man lär sig av sina misstag, nu ska jag ringa till Sandra och Andreas och kolla om dom är hemma och dit, fota lite på vägen dit också hade jag tänkt..

Det är bara tisdag idag, och det känns som om hela veckan har gått!
Föresten, så vaknade jag värsta utvilad imorse, det var mega skönt! Var pigg när klockan ringde första gången och allt! Men snoozade och då blev jag zombie igen, haha! Men var ju riktigt tidigt ute vid bussen iaf! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0