En sån dag..!

Usch jag håller nog på att bli förkyld, har inte kunnat sovit inatt pågrund av att jag har haft ont i halsen, så har huvudet lekt bombning... Usch! Vaknade iaf vid en 11 hemma hos Elin av att det plingade på dörren, men jag reagerade inte. Elin kollade på mig och frågade om det var dörren, och jag röck tydligen bara på axlarna och log och vände på mig, haha! Så konstigt det kan bli när man är trött! ..

Och nu har jag tagit över mammas mobil, fast vet inte än om jag e helt 100% på att jag ska ha den, jag e inte så gale bra på detta med toutch.. Trotts att det bara är 3 knappar som har den funktionen.. Får se hur det blir! Min gamla ska iaf in på lagning!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nice lur! Vill också ha en ny! :D

2009-07-24 @ 15:58:20
URL: http://hojdpunkter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0