En till dag i mitt liv ..


(Klicka på bilden för att se den i större format.)

Denna bilden är jag något så otroligt stolt över! (Därför jag satt på stämpeln som tyvärr förstör lite, men är man stolt över det man gjort så ska man se till att det stannar vid en också.) Tycker om den jätte mycket! Känns som att jag behöver framkalla lite bilder igen nu.. Börjar ju få en del fotografier som skulle behöva komma ut i kortformat, så ska jag fixa ett fotoalbum som jag ska sätta alla natur bilder i! ..

Idag var jag vid körskolan, och det gick riktigt bra! Trodde själv att jag skulle få 100000000 kärringstopp och göra alla miljoners fel, men är riktigt nöjd med dagens lektion. Har allting inbokat nu.. Risk 1an, Halkbana, Teoriprov, Uppkörning.. Nu är det bara till att börja plugga, och försöka andas och inte stressa upp sig över det.. Hur man nu ska lyckas med det?! Nejdå, det kommer gå så bra så!

Och imorgon ska jag och mamma åka in till stan och fixa ett id-kort till mig, för det är ju trotts allt bara 6 DAGAR KVAR TILL JAG BLIR 18ÅR GOTT FOLK! Det om något gör mig nervös, adjö barnet i mig, haha nejdå.. Men nu tar jag det första klivet ut i vuxenvärlden.. Eller inte nu, på Onsdag, men ändå.. Det som drar ner på humöret är att klockan 07:00 på morgonen på min födelsedag ska jag sitta i en bil i Ludvika med en körskolelärare, tror ni jag får typ snällare feedback om jag säger att jag fyller år? Haha! Nej nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på min nya film "Dumpad" som jag införskaffade på konsum igår, för imorgon blir det mycket.. Stan med mamma, sen så kommer Jocke hit, bäst att sova ut så man är på maximalt solstrålshumör! Men det är jag ju dygnet runt, eller hur mamma? ..

Och exagt idag för ett år sedan träffade jag Elins hund Freddie för första gången! =)
Lite kul att titta tillbaka om månaderna!

Kommentarer
Postat av: mammsing

Bloggen blev så tjusin så och bilderna är kanon!!!!

2009-07-03 @ 09:35:52
Postat av: Emmis

svar; haha jaa det är synd som fan XD Jag ringde till trafik skolan idag och hörde om de har nå morgon tider men de har de inte :O inte förens i agusti XD huhu så vi får se (=

2009-07-03 @ 10:53:12
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0