God morgon!!

Sitter i köket och har just käkat frukost, väntar nu på Sandra.. Japp klockan är 10 över 6 på morgonen, har körlektion vid 7 varje morgon den här veckan.. Jobbigt... Sen när jag kört klart ska jag vänta i stan en timme på mamma för vi ska fixa id-kort. Men vad ska man hitta på klockan 8 på morgonen i stan?! Hmm ...

var ute och körde med mamma igår, men jag blir så lätt arg så jag förstår att hon blev sur på mig,hehe!

Det blir nog en liten jobbig vecka nu, upp såhär tidigt varje morgon TILLOCHMED på min födelsedag, sen fredag-lördag/söndag är jag med Elin&familj i sthlm. Sen nästa vecka drar Johan och Johanna till Norge så jag blir där den veckan som dom e borta! =) Ska bli så kul så!

Nej ni, nu lär jag rusa, eftersom jag måste ut till korsningen så inte hundarna väcker mamma och pappa när Sandra kör ner på gården...

Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emmis

svar; haha jaa det tycker jag verkligen du sa nått rätt i det ;)

2009-07-06 @ 13:45:04
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0