Hemlängtan.. ? OHJA!



Var på Harry Potter igår, och den var otroligt bra! Jag blev inte besviken över något, tyckte att de fått me det som var viktigast och jag saknade ingenting! =) ..

Och inatt var jag med om det äckligaste någonsin, vaknade 02:30 av att någon stod och plignade på dörren, gick och kikade i alla fönster och försökte se vem det var men såg ingen! .. Läskigt! Jag gick inte ner och öppnade, men somnade heller knappt om innan jag skulle upp igen vid 6 och gå till körskolan.. Och när jag kollade ut var det nån röd låda med vit text på inatt, men när jag gick ut sen var den borta och istället låg det en massa småmynt, så det kan inte varit en dröm! .. Det var riktigt läskigt iaf! .. Mogen 18åring, jag vet! .. haha!

Nej nu ska jag ner och slänga mig i soffan och kolla film, eller göra mat.. Vet inte än..

Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dej snuttegull!

Hur har du det? Hoppas att allt går bra för dej. Maja längtar efter dej, du må tro att hon skriker. Vi hörs i morron.

Puss o kram från mamma och pappa =)

2009-07-16 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0