Översvämmning..



Var ute och gnessade med bilen på gården å så igår, fick nå ryck och åkte brevid hagen ner till våran brygga och kollade, lite översvämmning kan man ju lugnt påstå att det var! .. Och håller på att packar för fullt, ska vara lägenhetsvakt igen, själv denna gången! Hur ska det gå?! .. Nej men jag får typ tvinga in Jocke eller Julia i helgen så man slipper vara helt själv hela tiden! Elin jobbar ju och Emma är på Öland så det blir lite trist! .. Med tanke på att jag bara har körlektion på torsdag den här veckan så kommer jag nog spendera en massa dötid i lägenheten..

Och imorgon kväll är det dags för Harry Potter! Så jag har längtat!
Var in och kikade på platserna som fanns kvar, fanns bara EN enda!

Nej nu ska jag ta och gå ner och skära mig en gurkbit, sen kanske ut och gnessa med bilen! Har ju bränt ut en ny skiva som jag lär spela! =)

Kommentarer
Postat av: elin

oj, läskigt!

Fin blogg!

2009-07-14 @ 11:10:06
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: jessica

vsg :) jo, men endå... :O

2009-07-15 @ 07:17:36
URL: http://essikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0