9 Dagar Kvar!

NU ÄR DET BARA 9 DAGAR KVAR TILLS JAG FYLLER 18 ÅR! Och det känns lite spännande, men på samma gång otäckt, vill inte vara så gammal redan, haha! Och veckan efter att jag fyllt ska jag vara lägenhetsvakt igen, de kommer bli kul! =) .. Och jag och mamma lär åka in till stan någon dag och fixa id-kort eftersom jag inte har nått å det är ju dags att skaffa ett då jag faktiskt fyller 18 snart, då får mamma inte ta ut nånting åt mig mer på posten eller nått.

har just ätit jordgubbar och glass med mamma och sandra å pappa å simon, gott!!
Nej nu ska jag snart dra ner till sjön å sola mig så jag får nån bränna, de enda jag e brun om nu är armarna och de e inte så kul, haha! ..

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0