070309

Idag har vi haft fullt hus!! .. Tessa, Mathilda och Melvin är här (Fast för tillfället är mamma och dom ute och går) Och Sandra, Olivia och Lovisa har varit här med!! Så var mormor och morfar här en sväng imorse, Elin med.. Så vi har haft fullt hus som sagt var! .. Men nu är det lugna gatan, jag, maja och vovvarna! (Kanske pappa, vet inte vart han är!) ..

Mamma & pappa ska bort ikväll så jag skulle göra egen mat, vet inte om jag kanske ska dyka in i frysen, (jag vet att det finns en go' paj som bara skriker mitt namn där!) Eller om jag ska bjuda hem mig till någon på mat..
Men det lutar mest till att göra en tacopaj, mumms! ..
hamnar nog iaf hemma hos S&A ikväll, har inget annat för mig!

"Om du vore en ny hamburgare på McDonalds skulle du heta McLäcker"


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihi ja det är vi :)



Fan vikken fin blogg du har då :O :D:D

2009-03-07 @ 20:09:46
URL: http://cissibjurholm.blogg.se/
Postat av: ämmapämma

jaså, då får du bli nåt annat roligt då!

Här är det bara fint.. jobbar o sover o äter ungefär.. =)

Ha de så skoj me alla dina syskonbarn!

hoj

2009-03-07 @ 21:40:03
Postat av: Cissi

Näe men antar att du setat ett bra jävla tag :o

2009-03-08 @ 16:08:11
URL: http://cissibjurholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0