110309

Nu blev ni alla förbluffade va när ni klev in här och hittade en ny design? Haha! Inte jag heller! .. Men de är riktigt roligt när man lär sig någonting nytt, och vad är inte bästa responsen om man nu sätter det man lärt sig på bloggen där alla kan se det? .. Jag blev otroligt nöjd med detta! .. Ruskigt!! Men saknar ändå det där med allt gråa plitteriplottret.. Fålla lägga tillbaka det någon gång.. Men inte nu, för nu ska jag ha detta ett tag! .. Dock har jag råkat ändra länkfärgen och orkar inte sitta och tänka ut vilken det nu var så det får vara tills vidare..

Var vid tandläkaren imorse och hade kontroll blabla, sen gick jag upp till mormor och morfar och där hade mormor stickat klart mina vantar! Ska ta premiär med dom snart, ska till s&a, så fick jag ett par raggsockor, men glömde fota dom, jaja ni får väll se senare helt enkelt! .. Men visst e vantarna dunderfina? ..



Ikväll är det grey's, så jag sticker nu till s&a för jag ser ju jämt på tv-serier där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0