Bilder!

Nu har jag tatt tummen ur och beställt en massa kort, 120 st om man ska vara exagt, plus att man fick ju en förstoring gratis så jag tog på en bild som jag tycker riktigt mycket om!! .. Allting blev att kosta exagt 100:- med frakt, fujidirekt är bra det! Så mammsen, de kommer komma hem nu i veckan och jag vill öppna själv!

Så jag ska väl ut till dollar någon dag och köpa en fotoram till förstoringen!
Sen blir det väl hem en sväng i veckan är det planerat! ..

Nej nu är det antagligen dags för sängen eller framför en film.

Hoppas det inte var så stora fel på min dator,
fasten den har varit bort i flera dagar nu,
men jag vill inte att alla bilder ska försvinna!

De på fuji hade jag ju laddat upp för evigheter sen men aldrig kommit så långt att jag faktiskt beställt dem.

Puss & kram från en hispig lägenhetsdam!

Kommentarer
Postat av: Emmis

ahaa "/ drygt :(

2009-03-29 @ 23:07:35
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0