Första natten..

gick som smort! Emma blev väll skrämd av Hector men det får hon tåla !! Haha ..
Nu sitter hon här brevid vid Johannas data och sjunger, jag ska strax ner och kika på ett One Tree Hill avsnitt som brorsan hade utbränt men Emma hade redan sett de så hon skulle sitta kvar vid datan så länge! ..

Idag har vi inte riktigt bestämt oss för vad det ska bli till käk, men tacos skulle vi ha iaf. Mumms!

Och mamma, jag kom på en till sak , apoteket är inte öppet idag så jag kan inte gå å köpa meducin! .. Så du får säkert pallra dig in hit idag, eller imorgon, beror ju helt på..

Saknar min mammsing och pappsing och MAJSINGEN min nästan mest! Hector och Lucifer e inte ett dugg lika dryga som Maja, så det blir lite segt & tråkigt..

Satt inne på den där sidan Johanna skrev om på sin blogg!


Kommentarer
Postat av: Mammsing

Nä men det va väl rolit att du saknar oss. Och redan efter 1 natt!!!! Jag kommer ner med grejerna nångång på em. Pyzz pyzz på dej och Emma

2009-03-29 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0