sjuk och riktigt uttråkad!

Ja ni, igår hade jag väll allt från 38-38.5 graders feber, gick väll och la mig vid en 9-10 ? Men frös bara mer och mer, så vid en 11-12 gick jag ner och skulle kolla febern då, 39.7!! Inte konstigt att jag frö så mycket! Så jag tog alvedon och gick och la mig igen, somnade inte förens 2-3 någon gång.. Sen vaknar man 08.30 av att hundarna skäller som dårar och det plingar på dörren, sen lagomt 9 börjar mamma dammsuga, gud alltså!! .. Samma sak igår, mamma dammsög 08.30 .. HALV NIO!! .. Herregud! .. Om du gör så imorgon mamma så vet jag inte vad jag gör, blir arg iaf det är säkert! ..

nej nu ska jag titta lite mer på tv, som jag gjort hela dagen.. suck..
riktigt tråkigt kan jag säga er! ..

Kommentarer
Postat av: Johanna Holm

Nädå det är bara att komma ihåg fläkten på högsta så går det bra! =) Jag hade glömt lite... =p Men är du sjuk? Usch då. Krya på dej!

2009-03-21 @ 21:57:47
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/
Postat av: Mammsing

Hahahahahaha!!!!! I morronbitti ska jag dammsuga vid 8, bara så du vet för sen ska vi ut och dra ris. Natti natti och sov gott. Älskar dej

2009-03-21 @ 22:44:16
Postat av: Cissi

Sv; Ja ;/ men det är löst nu.



Krya på dig! <3

2009-03-22 @ 15:57:48
URL: http://cissibjurholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0