Vill man vara fin får man lida pin, eller ?



det röda, mitt älskade röda hår kommer att försvinna inom kort! Varför ska det bli så när man väl hittar någe? Jag trivs som fisken i vattnet och hade bestämt mig för att hålla mig till det röda helt och hållet, så kommer "bobo docko" och säger att jag inte får färga det mer ... Men Johanna, jag tror att jag ska vänta och kolla, blir det bättre av det jag fått så tänker jag behålla det röda, för det är det värt! Faktiskt! Man kan inte stå och prioritera bort allting.. Och visst att det kanske blir skit i hårbotten den första veckan efter att man färgat, men det röda sitter ju nu så då behöver jag ju inte färga det så ofta heller , eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä precis, nu blir det ju inte så ofta.. tycker du ska testa salvorna o så innan du ger dig på håret, känns som det inte har med det och göra, inte helt och hållet iaf.. Kraaam ses i mörråå

2009-05-01 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0