Snön bara fortsätter att falla ner!

Snön bara fortsätter att falla ner! Och det tycker jag är otroligt roligt!! Men kallt, hemskt kallt..
gick mina 2km till bussen imorse, skulle väcka mamma om det snöade.. Men det började inte snöa förens jag kommit 1/3 av vägen och då värkte det verkligen ner! Men det kändes som att det var värdelöst att vända, utan jag fortsatte!! Tappert gjort av mig, dock känner jag hur halsen börjar dra ihop sig, så det är tacken man får.. förkylning..

Slutar som vanligt 12.40 idag, men skippar lunchen så jag slutar typ 11.50 eller något åt det hållet. Sen blir det hem och se på mer Grey's, sen så sova för imorgon är det dags för trippen med Elin, hoppas man får mat i magen då elin, haha! ;)

Nej nu ska jag sätta mig och göra klart svenska arbetet, som för övrigt är på 5 A4 DATASKRIVNA sidor än så länge, och jag har bara skrivit in hälften.. Ujuj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0