Svininfluensa vaccin och massa plugg..

Det var då mig inte länge sen jag skrev på enkäten om att jag inte ville ta vaccinet mot svininfluensan, men nu imorgon ska jag skriva på en ny lapp om att jag visst ska ta den. Eftersom i princip alla i familjen är i riskzonen och att vissa heller inte ska ta/kan ta den så känns det lite dumt om jag inte tar den och ger då de andra en chans att bli sjuka på grund av mitt beslut.. Så som sagt var, imorgon ska jag fylla i ny lapp sen blir det stick i armen.. Usch! Avskyr att ta vaccin! Sen att man kan bli lite småfebrig av denna känns då inte så rockigt, men ett måste är ett måste.. Så länge det är gratis gnäller jag inte, men förstår dock inte varför det bara håller i 9 månader? Då har väl grisen inte ens hunnit försvunnit som det verkar nu? .. Jaja, orkar inte tänka på detta mer.. Dags att dyka ner i budgetboken, IGEN och fortsätta plugga.. Prov på onsdag, och jag förstår ingenting!! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0