vädret är fortfarande dåligt!

Hejsan hoppsan,
sitter nu i skolan.. Håller på att göra en blakett som att ge blod, min blev att se ut som nedan, det är ett sånt A4papper man viker på fyra så blir det rätt sen, plus att det är färger och former på den.. Ex på skelettet finns längre ner då jag gjot om den, först var den med rosa bakgrund och en massa text, men jag gjorde om den! Sen är det dags för samhällskunskap, vilket jag inte vet varför vi har då vi ska på teater imorgon på andra lektioner?? .. Efter det tar jag bussen hem till Sandra & Andreas sen är det DH som gäller!



Kommentarer
Postat av: joel

höhö vi har också gjort såna där blanketter :D

2009-11-10 @ 22:25:44
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0