Den tjoguförsta oktober tvåtusennio!

hejsan hoppsan,
sitter fortfarande i skolan. Men fick veta att vi slutar enligt schemat 12.40 men vi har slutat redan. Ska hjälpa Therese med montern så jag blir kvar till den utsatta tiden dock. Men så kan det gå! I vilket fall, jag har ingen skola imorgon, eller på fredag.. SÅ NU HAR MADELENE HOLMSTRÖM HÖSTLOV!! Och inte en dag för sent! Usch vad jag har varit less på skolan på senaste tiden, vilket resulterat i att jag kanske inte varit på det bästa humöret både utanför och i bloggen. Men nu på lovet ska jag skärpa mig, mer bilder ska jag försöka slänga in och ett bättre humör, "Wihoo!!" tänker nog Mamma nu, hehe!
Funderar på att kanske dra till Joakim en sväng efter att jag hjälpt Therese, men vi får se hur det blir! Han sover fortfarande (FUSK!) så han har troligtvis inte vaknat då när vi är klara heller! ..

Therese vill bara tillägga: Jag är bäst!

Ähh , nu ska jag göra någon nytta, kanske jobba med samhällsarbetet?? .. Men bara KANSKE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0