Detta lovet kommer bli tråkigt och helt konstigt...

hejsan hoppsan,
 så var det dags för en ny bloggdesign! En som beskriver mig lite mer än bara som en hobby fotograf, jag är också en helt knasig människa!! Jag är nöjd (Men känner jag mig själv rätt är denna säkert utbytt snart igen, haha!) Så hur har dagen sett ut?
Ja vaknade 10.15 men trodde då att klockan var 11.15 sen satt jag och väntade på att Jocke skulle vakna, vilket han gjorde vid ungefär 13.30 nånstans.. Och när han vaknade så blödde han näsblod, inte så himmla trevligt! Jag tycker verkligen inte om blod! Kunde inte ens titta på honom utan att känna hur hela magen bara ville vända sig ut och in på mig .. Usch, hemskt! .. När han väl var blodfri och vaken så käkade vi mat, bacon och makaroner, det är gott de!! Sen så kikade vi på Idol-reprisen, sen var klockan ungefär 16-17 och det var dags för mig att åka hem. Vi har kollat över veckan och som det ser ut nu så träffas vi troligtvis bara på onsdag och söndag.. Min vecka ser ut såhär hittills:
Måndag: Ingenting (Jocke ska vara vid Mattias)
Tisdag: Ingenting (Jocke ska vara vid Kimmo)
Onsdag: Vara med Jocke
Torsdag: Hjälpa vid barndiscot
Fredag: Skjutsa Johan S till Mora, fest vid Kimmo
Lördag: Hämta Johan S i Mora
Söndag: Kanske vara med Jocke

Fast det är inte säkert att veckan kommer bli sådär, men barndiscot är iaf spikat! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0