Mammas otroligt vackra smycke =)

Hejsan hoppsan,
slutade tidigt idag, klockan 10!! Helt onödligt att gå dit dessutom.. Men men, så kan det vara ibland! .. Tänkte bege mig ut i skogen och fotografera men kom på att det är Älgjakt så det sket sig.. Så då tog jag med min mammas nya halsband som Tessa gjort och fotade det lite, tycker att det är super fint, och det bästa är att hon säljer sånna här smycken dessutom! =) (Japp, de blev lite smygreklam för min syster här ;) hehe ) Dessutom håller hon nu på att lottar ut ett halsband, var med och tävla HÄR vetja!! =D


Kommentarer
Postat av: CAMIE

Blir alltid lika avis när jag ramlar in hos någon som är bra på att fota ;D



Gillar din header stark! ^^,

2009-10-17 @ 00:39:05
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0