9 September 2009

Hejsan hoppsan,
nu var det Onsdag, sista skoldagen i veckan!! Helt underbart!! ..
Det var dessvärre jobbigt att kliva ur sängen imorse då Jocke fick ligga kvar och fortsätta sova, det vill ju jag också göra!! Men imorgon är det ledigt som gäller, helt underbart!! ..
Sen tänkte jag försöka lura i Joakim att vi ska åka till IKEA och handla lite, hehe! Jag behöver liksom ett nytt täcke, riktigt mycket dessutom!! Sen lite myskuddar, som den stora blåa som fanns med på en bild för inte så länge sen, måste ju fylla upp lagret för en bättre kudde finns inte! UNDERBAR, det är vad den är!

Och idag ska jag hämta mitt körkört!!! =D

Nej, vi hörs senare nu,

puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0