At Jocke's -

Ähhhhh int f*n fick man nå mycket svar av er heller, eller frågor.. Hmmm, svårflirtad publik!!
Nu har jag iaf åkt min första "långa" ensamma resa, hem till Jocke.. ;)
Imorgon blirre åka av, då ska vi skjutsa hans föräldrar till Västerås för de ska utomlands! =) .. Haha, Emma tyckte att jag skulle åka "förbi" Smedjebacken istället för att åka med Jocke och åka med hon till Västerås istället å shoppa, vilket inte hade setat helt fel, men de orkar jag inte (Tyvärr Emma!) Men vi får ta de, nån annan dag.

Nej ni, ni som vill ha bloggdesigns får MAILA MIG på [email protected] hur ni vill att de ska se ut.. Så får vi se hur och om jag gör någon =) ... Kan ju iaf försöka! ..

Nejni, nu ska jag och mr Joakim se på The Day After Tomorrow på 6an!!
Vi hörs hönni!!!

Och just de, JAG HAR KÖRKORT! hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0