Bloody monday!

Hejsan hoppsan,
så var det dags för en ny vecka, igen. Har setat på Accesoarerna idag igen, sen mot dagens slut hamnade man med vantar och mössor. Ska även fortsätta med det imorgon igen, intressant. Sitter för tillfället hemma hos Joakim, ska sova här inatt! Sen ska han skjutsa förbi mig imorgon när han åker till jobbet, så imorgon är jag vid Dollar Store redan vid sju på morgonen, wohoo! Hoppas jag får sluta lite tidigare då jag faktiskt kommer dit tidigare. Men jag måste åka med Joakim hem imorgon igen vid fyra på eftermiddagen, så jag jobbar nog 7-16 imorgon! Men det kommer nog bli kul! =) .. Tycker om Dollar, hoppas på att hamna där efter skolan faktiskt! Älskar personalen och hela systemet!! =) .. Men men, den som lever får se hur det bli!
Jaja, nu ska jag vänta på att Jocke ska komma tillbaka från duschen så vi kan käka någonting ! =) ..

Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Hobbyfotograf Erica Pettersson

Svar: Det är lite svårt att berätta hur jag lärt mig göra designer :) Började småändra när jag startade min blogg på blogg.se i mars 2008, och sedan dess har jag övat, övat och övat (det är många gånger det har blivit fel). Och så har jag haft otroligt bra hjälp av tipsen i http://designadinblogg.se



Hoppas att du haft en bra helg!

2009-09-27 @ 19:27:27
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0