Bring it on 5

Hejsan hoppsan,
Nu är Thereses design på plats! =) Hoppas du är nöjd! =D
Har sett en film med Elin nu på kvällen "Bring it on - Fight to the Finish" nr 5 tror jag att det är? De där Bring it on filmerna bara haglar över världen, men jag gillar dem ändå. Alla har sin charm.. Förutom 1an, USCH vad jag avskyr den!!!
Har varit ute och fotat lite mellan skurarna, tji fick jag för det vackra vädret som var tidigare idag!! .. Men bilder kommer senare, eller imorgon.. Vet inte om jag orkar sitta och lägga in de på datorn... Får se ! =) ..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emmis

jaa och här är jag ;) haha (hihi )

2009-09-29 @ 13:06:42
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0