Lånetelefon av papps! =D

Hejsan hoppsan,
igår var vi till Västerås med Joakims föräldrar, nu är de påväg utomlands (Om de inte redan är de?) och det förstår jag med tanke på vädret "här hemma".. Just nu är Jocke i duschen sen ska vi nog bege oss hemmåt en sväng, ska kika på någon telefon som pappa köpt begagnat som jag fick låna tills min kommit hem från lagningen eftersom den jag har nu är jätte kronglig när det gäller ljudet, man måste skrika för att den i andra ändan ska höra någonting..

Det är en sony ericsson w300i:


det är ju bättre än inget, snygg är den också!! Dessutom kan man lyssna på musik i den, vilket uppskattas på mornarna på bussen kan jag säga..

Jag håller fortfarande på med Om jag kunde drömma (Twilight) Och jag är på kapitel 14 av 24, alltså har jag kommit lite över halva!! .. Dessutom (På tal om böcker) så har jag kommit på ett nytt kapitel till min bok.. Om det nu blir någon bok, men det återstå att se..

Nej nu ska jag fortsätta läsa/skriva och vänta på att Joakim ska bli klar så vi kan åka =) ..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emmis

haha aa det är väl så ocj så äre väl för att jag får sova helt själv XD huhu Snygg tele ;)

2009-09-05 @ 16:17:26
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0