Madde & hennes filmer!

Hejsan hoppsan,
idag är jag på enormt filmhumör, men jag har sett alla filmerna som jag äger i princip ett tusen gånger! Så jag ska nog gå lite på Åhléns efter skolan och kolla om det finns några filmer som säger "Madde, köp mig!" haha, annars får Joakim vara med och välja nästa film till Maddes filmhörna, har ju inte köpt nån film på flera månader nu!! Skärpning, haha!! Nej men allvarligt, förut köpte jag ju minst 2 filmer i månaden.. Och nu, ingen.. Dags att förnya sig lite tycker jag! =) ..



Igår var jag och Joakim och Emma och Emelinda till Kupolen och shoppade, jag köpte en hoodtröja (Då jag faktiskt inte har någon som är hel) och present till mamma! Idag ska jag köpa present till Julia, vet exagt vad jag ska köpa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0