Mat strålande mat!!

Hejsan hoppsan,
nu har jag varit hem en sväng, bytte telefon. Äntligen musik! Mumma!
Just för tillfället sitter jag och försöker väcka Mr Joakim som slocknat på sängen, vi ska käka lite sen ska vi dra till campingen och hejja på Elin som är där med familj. Sen blir det nog till och köpa godis hoppas jag, är otroligt sötsugen!!! Man måste få fuska någon gång, (Vilket känns som att jag kommer använda ooooofta nu när jag kan åka och handla själv =D )
Föresten så är jag på kapitel 18 nu i Om jag kunde drömma (Twilight) otroligt bra bok ju!! känns som man är en del av boken, tänk om man hade sån berättar förmåga? Det vore ju guld värt!!!! ...

Nej nu ska jag väcka herrn i sängen, har hört att vatten är en bra taktik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0