Resten av veckan ..

Gud vad komiskt mycket folk det är som är chockerade över att jag sitter hemma och inte är ute och åker bil, haha! .. Men jag har varit vaken jätte länge idag, och är otroligt trött!! Det är ju inte en liten sten som lättat från mina axlar, imorgon är det dags för skola.. Sen efter skolan ska jag hem å käka smörgåstårta, mumma! Sen så drar jag till Joakim och sover nog där resten av helgen, kanske uppdaterar! =) .. På fredag ska vi skjutsa hans föräldrar till Västerås, de ska dra till Irland i en vecka!! Fuskigt!! Men jag ska då verkligen inte köra då, så ni slipper oroa er att jag ska köra ihjäl mig eller någonting sådant! ..

För tillfället sitter jag och tar det lugnt med ett glas saft och har lagt ett halvt öga på tvn, det är Bridget Jones Dagbok som är på tablån, otroligt rolig film!! =) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0