Twilight..



Som säkerligen resten utav bloggvärlden vet så finns ju Twilight, och igår köpte jag med mig hem 2an och 3an, fick ju 1an i julklapp, (eller födelsedagspresent?) och jag har ju börjat läst på 1an och är snart klar så jag insåg att det var lika bra å köpa de andra två efter första... Jag köpte dock inte 4e boken, men tänkte vänta tills den sjönk lite i priset..

OCH GUD VILKEN BEFRIELSE det är att köra SJÄLV!! .. Hysterist roligt , de e ett som är säkert!! ...

Och ni brudar som ville ha bloggdeisgner, ni får typ maila hur ni hade tänkt ha designen till [email protected] så får jag försöka spåna och kolla om jag lyckas med nåå, kan inte lova någonting, men ska försöka! =) ...

Nej nu ska jag kolla på Twilight sen läsa lite i boken sen erre sova som gäller, ska åka bil till skolan imorgon, men ska med en smörgåstårta till mormor innan jag drar till stan.. Så jag lär planera noga nu hur jag ska åka..!

Puss & Kram, OCH TACK FÖR ALLA GRATTIS-ÖNSKNINGAR! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0