Ytterligare en vecka har gått!

Hejsan hoppsan,
sitter nu uppe på mitt rum och tar det riktigt lugnt!! Varit med Jocke hela helgen, och i Fredags var jag chaffis till Tessa & Roger. Imorgon är det dags för Dollar Store, sen ska jag nog sova vid Jocke imorgon om det blir som planerat, det ska bli kul!! ..
USCH JUST JA! Höll på att krocka med ett rådjur när jag åkte mot Elin, den bara hoppade ut framför bilen!! Usch vad läskigt det var, men det var väl ändå bra att man fick uppleva hur man hanterar en sån situation =) ..
Therese jag håller på för fullt med din design, så du inte tror att jag glömt den! =) .. Bara svårt att få till något bra när jag inte vet hur du vill ha de! ^^ Men det ska nog gå bra! =) ..

Och jag var vid Elgigaten i fredags och fikc med mig hem en ny telefon! Jag tycker att den fungerar som den ska hittills iaf! =) .. Tänkte slänga in lite musik på den nu, kanske kolla om jag hittar nån bra ljudbok medans jag ändå håller på!! ..



Nej nu blir det film, fixa med mobilen sen sova!!
Hörs imonn!!

Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är lugnt Madde!! ;) Ingen panik heller!!

2009-09-21 @ 14:22:07
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0