3 April 2010

God morgon!!
Idag tog jag och Maja en sjuh-vetes lång sovmorgon, vilket var otroligt skönt!!
Dock är det lite mindre skönt då hon alltid ska ligga med huvudet min arm och kroppen ska helst ligga slickad mot min kropp. Och sen ska hon alltid klösa mig på armen också just när jag håller på att somna (Se bilden)


Haha jag ska nog bli konstnär istället för lärare, eller vad säger ni? ;) ..
Neej, undra vad dagen har att erbjuda?? En otrolig minskning på magsmärtor iaf!! :D
Nästintill obefintliga, bara lite öm efter att jag haft ont imagen vilket jag faktiskt kan leva med!
Det fick iaf bli en ny design!! :)

Njee, nu ska jag gå ner och kika vad det blir till frukost! .. Puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0